برگزاری مانور زلزله و ایمنی در جلفا به مناسبت 8 آذر
مقام معظم رهبری:من این شعار را برای امسال انتخاب کردم: «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی. ریاست محترم جمهوری: رونق پایدار، افزایش صادرات غیرنفتی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی؛ سه هدف دولت در سال جدید
نویسنده: رحمانی تاریخ انتشار: شنبه 7 آذر 1394

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر شهرستان جلفا : 

رحمانی مسئول امور امدادگران در جلسه هم اندیشی هفدهمین مانور زلزله سراسری و ایمنی اظهار داشت :

این مانور در روز 8 آذر در مدرسه ابتدایی شریعتی جلفا صورت میگیرد . ولی با بیان این که در مدیریت بحران 14 کارگروه داریم که نیاز است سالی یک بار مانور صورت گیرد گفت :

باید این مانور ها انجام شود تا در روز حادثه در کنار همدیگر توان خود را به نمایش بگذاریم . 

ماکوئی جانشین رئیس هلال احمر جلفا خاطرنشان کرد : ضرورت دارد ظرفیتها و توانمندی های خود را بروز دهیم و از نقاط ضعف درسهای لازم را بگیریم تا با آسیب شناسی خوبی در صورت وقوع حوادث مشکلی نداشته باشیم . 

رحمانی تصریع کرد :  دانش آموزان باید آموزشهای لازم را ببینند که برگزاری این مانور ها میتواند جنبه آموزشی ارزنده ای داشته باشد . متاسفانه هر سال در روز 8 آذر فقط در مدارس این مانور برگزار میشود که نیاز است مانور را به واقعیت نزدیک کنیم . 

وی ادامه داد : ضرورت دارد مانورهایی در سطح شهرستان صورت گیرد تا همه پای کار بیایند که در آن زمان مشخص میشود چه میزان توانایی داریم ، تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت رابررسی کنیم . 

رحمانی خاطر نشان کرد : جمعیت هلال احمر جلفا آمادگی دارد در تمام سطح شهرستان دوره های آموزشی را با حضور مربیان مجرب برای دانش آموزان برگزار کند . 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: